Výber podľa modelu

Nové produkty

Najpredávanejšie

Prečo noPedals.sk?

Už je to pár rokov, čo prišli prvé elektrokolobežky na trh, avšak ihneď, ako sme si ich sami vyskúšali, tieto stroje nás jednoznačne nadchli, a preto sme sa začali zaujímať o novinách na trhu, učili sme sa, ako vymeniť pneumatiky, ako vymeniť brzdy, respektíve ako sa čo najlepšie starať a starať sa nielen o kolobežky, ale aj o jednotlivé príslušenstvo na elektrokolobežke. Poznali sme tiež, že niektoré pôvodné originálne komponenty sa rýchlo opotrebovávajú, čo je však bežné, rovnako ako napr. pri aute.

Na základe našich znalostí a skúseností sme sa rozhodli nájsť spoľahlivých dodávateľov nielen originálnych dielov na e-kolobežky Xiaomi a Ninebot, ale aj nejaké alternatívy, ktoré by boli minimálne rovnako kvalitné alebo dokonca kvalitnejšie, ako napr. značka Monorim. To sa nám podarilo, a preto vám môžeme ponúknuť kvalitné náhradné diely za skvelé ceny. Navyše sme schopní vám s čímkoľvek poradiť a odporučiť ideálne riešenie. V súčasnej dobe sme sa natoľko rozrástli, že pôsobíme nielen na českom trhu, ale aj na Slovensku, Nemecku, Poľsku, Litve či Anglicku. Všetky produkty máme fyzicky na sklade, a preto vám môžeme ponúknuť rýchle doručenie až k vám domov.

Zákaznícky servis

Zistite viac o nákupe z nášho e-shopu, možnosti doručenia a naše zásady vrátenia.

Ako bude moja tovar dodaný?

Všetky náhradné diely a príslušenstvo pre kolobežky dodávame pomocou balíkovej služby DPD, kuriérov a balíkových terminálov (balíkomatov).

 
Môžem si vybrať spôsob doručenia?

Spôsob doručenia si môžete vybrať na stránke pri platení, vedľa zoznamu objednaného tovaru. Ak ste vybrali doručenie do balíkového terminálu na základe adresy, ktorú určíte, systém automaticky poskytne najbližší zoznam terminálov balíkovej služby. Môžete si vybrať ten pravý pre vás. Terminál možno tiež vybrať otvorením mapy.

 
Kedy bude moja objednávka doručená?

Naša obvyklá dodacia lehota je medzi 2-3 pracovnými dňami. Ak zadáte objednávku do 15:00, odošleme ju v ten istý deň. Ak chcete, aby vám náhradné diely alebo príslušenstvo boli doručené rýchlejšie, odporúčame zvoliť spôsob doručenia spoločnosťou DPD. Zásielkam DPD dávame vždy prednosť. Sú zvyčajne doručené do 2 pracovných dní.

 
Môžem sledovať doručenie?

Áno. Systém vygeneruje sledovacie číslo pred odoslaním objednávky. Akonáhle bude zásielka odoslaná, dostanete správu. Správa bude obsahovať vaše sledovacie číslo a kliknutím na ňu budete presmerovaný na stránku spoločnosti pre sledovanie. Sledovacie číslo tiež môžete kedykoľvek skontrolovať na svojom účte nopedals.sk.

Ako môžem za objednávku zaplatiť?
  • Online banking – instantné overenie platby. Systém vás automaticky nasmeruje do samoobsluhy vybranej banky, kde môžete urobiť platbu. Môžete zaplatiť prostredníctvom ktorejkoľvek banky pôsobiacej v Európe.
  • Kreditná/ Debetná karta – instantné overenie platby. Zadajte údaje karty na našej platforme a môžete rovno zaplatiť.
  • Bankový prevod – overenie platby do 24 hodín. Do emailu vám pošleme údaje o prevode. Platbu potom musíte zaslať na určený bankový účet.
  • Dobierka – Môžete zaplatiť kuriérovi alebo na určenom balíkové terminálu.
Dostanem faktúru?

Áno. Faktúra vám bude zaslaná po finalizácii objednávky.

Ako môžem vrátiť chybný tovar?

Pre takýto tovar nás prosím kontaktujte emailom – info@nopedals.eu. Pripojte obrázok chybnej položky alebo komponentu a vysvetlite nám situáciu. Uveďte tiež, či chcete vrátiť peniaze. Po posúdení situácie vám vrátime peniaze alebo vám zadarmo zašleme nový tovar. Viac informácií v obchodných podmienkach.

 
Môžem vrátiť tovar, ktorý sa mi nepáči?

Ak sa vám tovar nepáči, môžete ho do 10 pracovných dní od obdržania vrátiť. V takom prípade nesmie byť položka poškodená alebo vybalená, čiže použitá. Ak sú tieto podmienky splnené, bude položka do 5 pracovných dní vymenená. Viac informácií v obchodných podmienkach.

 
Môžem nahradiť tovar, ktorý som objednal omylom?

Áno. Ak chcete vrátiť komponent, ktorý nesedí na vašu kolobežku, kontaktujte nás prosím emailom – info@nopedals.eu. Ak tovar nie je poškodený, bude vymenený. Budete ale musieť uhradiť dodatočné náklady na doručenie (~ 4 EUR)

 

Máte ešte otázky?

Kontaktuj nás