Doprava a najčastejšie otázky
Doba doručenia podľa prepravcu a krajiny.
90% objednávok, uskutočnených pred 15:00 hodín, sú doručené do 2 pracovných dní.
Krajina | DPD doručenie P/D* | Doručenie Inpost poštou P/D* |
Česká republika | 2 | |
Nemecko | 2 | |
Poľsko | 1 | 1 |
Slovensko | 2 |
*P/D – Pracovných dní
Cena doručenia je vypočítaná na stránke pokladne, cena závisí od adresy, kam má byť zásielka doručená.
Najčastejšie otázky
Objednávky uskutočnené pred 15:00 hodín budú odoslané v ten istý deň, alebo v rámci ďalšieho pracovného dňa. Naše sklady pracujú od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov, kedy sú sklady zatvorené. Snažíme sa zaistiť, aby odoslanie objednávky bolo čo najrýchlejšie.
Snažíme sa na našej webovej stránke udržiavať presný počet kusov na sklade, avšak občas môže dôjsť k nezrovnalosti v sklade a nebudeme schopní odoslať všetky vaše položky nákupu ihneď. V takom prípade vám odošleme dostupné produkty a budeme vás kontaktovať ohľadom toho, či by ste radšej chceli počkať na doplnenie nedosiahnuteľnosti položky, alebo či chcete, aby sme vám vrátili peniaze.
Doručenie zásielok v rámci SR je približne 1–5 dní. Spravidla však 1-3 dni.
Objednávky doručované medzinárodne sú prepravované 4–22 dní. Tento čas sa veľmi líši na prepravcovi, ktorého ste si zvolili. Sme schopní vám poskytnúť presnejší odhad, keď vyberáte dopravcu pri pokladni.
V prípade žiadosti o zmenu adresy doručenia, sme schopní tak urobiť kedykoľvek, pokiaľ už zásielka nebola odoslaná. Prosím kontaktujte nás.
Doručenie do P.O. box nie je možné.
Pokiaľ produkt, ktorý ste si objednali, už nie je na skladom, vyberieme produkt z objednávky a vrátime vám zaň peniaze. Zvyšok objednávky odošleme. Budeme vás o tom informovať a prípadne dohodneme iný termín dodania nedostupného produktu.
Pokiaľ je predpokladaný čas doručenia neštandardný, prosím kontaktujte nás, aby sme danú situáciu vyriešili.
Po odoslaní objednávky obdržíte odkaz, pomocou ktorého budete môcť sledovať stav svojej zásielky na základe najnovších aktualizácií poskytovaným dopravcom.
Pokiaľ zistíte, že zásielka bola poškodená počas prepravy, odmietnite zásielku od kuriéra prevziať a kontaktujte zákaznícky servis. Pokiaľ bola zásielka doručená bez toho, aby ste boli prítomní, kontaktujte prosím zákaznícky servis a postupujte podľa ďalších pokynov.
Pokiaľ chcete objednávku zrušiť skôr, ako odošleme objednávku, sme schopní objednávku ihneď zrušiť. V prípade už odoslanej objednávky, si prečítajte naše obchodné podmienky a postupujte podľa vrátenia tovaru do 14 dní.
Balíky sú poistené pre prípad straty a poškodenia až do výšky stanovenej kuriérom.
Akonáhle dopravca dokončí prešetrenie nároku, spracujeme vrátenie peňazí alebo výmenu peňazí.
Vrátenie peňazí alebo výmenu produktu spracujeme, akonáhle kuriér vykoná šetrenie a zistí označí zásielku za stratenú.
Pokiaľ máte akékoľvek otázky týkajúce sa služieb zákazníkom, pošlite nám prosím e-mail na adresu: [email protected].