DORUČENIE A VRÁTENIE


DORUČENIE


Trvanie doručenia zásielkovými službami.

90% objednávok uskutočnených pred 15:00 (UTC+1) sú doručené do 2 pracovných dni.

KrajinaDPD doručenie P/D*Doručenie Inpost  poštou P/D*
 Česká republika2 
 Nemecko2 
 Poľsko11
 Slovensko2 


*P/D – Pracovných dní

Cena doručenia je vypočítaná na stránke pokladne, cena závisí od adresy, kam má byť zásielka doručená.

FUGA LT UAB (“my” a “nám”) je správca (https://nopedals.sk/) (“Webstránky”). Uskutočnením objednávky prostredníctvom tejto Webstránky, súhlasíte s pravidlami nižšie. Tieto pravidlá zaisťujú, aby obe strany si boli vedomé a súhlasili so vzájomnou ochranou pri sprostredkovaní obchodu a stanoviť očakávania týkajúce sa našich služieb.

1. Všeobecné

Dostupnosť na sklade. Snažíme sa na našej webovej stránke udržiavať presný počet kusov na sklade, avšak občas môže dôjsť k nezrovnalosti v sklade a nebudeme schopní odoslať všetky vaše položky nákupu ihneď. V takom prípade vám odošleme dostupné produkty a budeme vás kontaktovať ohľadom toho, či by ste radšej chceli počkať na doplnenie nedostupnej položky, alebo či chcete, aby sme vám vrátili peniaze.

2. Ceny doručenia

Cena za doručenie sa vypočíta pri platbe na základe hmotnosti, rozmerov a miesta, kam majú byť doručené položky, podľa adresy v objednávke. Cena za doručenie sa započíta do celkovej čiastky za objednávku.

Táto cena bude konečnou sumou nákladov za doručenie k zákazníkovi.

3. Vrátenie

3.1 Vrátenie, z dôvodu zmeny názoru

FUGA LT UAB s radosťou potvrdí vrátenie, z dôvodu zmeny názoru, pokiaľ je žiadosť o vrátenie zaregistrovaná do 14 dní od prijatia objednávky a je vrátená v originálnom balení, nepoužitá a v stave možného ďalšieho predaja.

Cena spätného poštovného bude hradená na náklady zákazníkov a bude si musieť zabezpečiť vlastné spätné doručenie.

Po prijatí vrátenej objednávky sa spracuje platba tak, že cena objednávky sa premení na kredity pre budúci nákup. Po spracovaní vás budeme informovať e-mailom.

(FUGA LT UAB) vráti hodnotu vráteného tovaru, avšak NEvráti peniaze za akékoľvek poštovné.

3.2 Reklamácia

FUGA LT UAB s radosťou vybaví všetky platné reklamácie, pokiaľ bude reklamácia podaná do 90 dní od doručenia.

Zákazníci budú povinný zaplatiť dopredu cenu za spätné doručenie, avšak peniaze za poštovné vám vrátime po úspešnom uplatnení reklamácie.

Po prijatí položiek na reklamáciu môžete očakávať, že spoločnosť FUGA LT UAB spracuje vašu reklamáciu do 7 dní.

Pokiaľ je reklamácia akceptovaná, obdržíte možnosť rozhodnúť pre :

(a) vrátenie peňazí spôsobom, ktorým ste platili

(b) vrátenie peňazí poukazom na ďalší nákup

(c) výmenu predmetu (pokiaľ je na sklade dostupný)

4. Pravidlá doručenia

4.1 Doba prepravy v rámci krajiny

Vo všeobecnoti, doručenia v rámci krajiny sú v prepravované 1 – 5 dní

4.2 Doba medzinárodnej prepravy

Všeobecne, objednávky doručované medzinárodne sú prepravované 4 – 22 dní. Tento čas sa veľmi líši na prepravcovi, ktorého ste si zvolili. Sme schopný vám poskytnúť presnejší odhad, keď vyberáte dopravcu pri pokladni.

4.4 Zmena adresy doručenia

Objednávky uskutočnené pred 15:00 – SELČ (UTC+1) budú odoslané v ten istý deň, alebo v rámci ďalšieho pracovného dňa.

Naše sklady pracujú od Pondelka do Piatku počas bežných pracovných hodín, okrem štátnych sviatkov, kedy sú sklady zatvorené. V prípade týchto výnimiek sa snažíme zabezpečiť, aby zdržanie objednávky bolo minimálne.

4.4 Zmena adresy doručenia

V prípade žiadosti o zmenu adresy doručenia, sme schopný tak učiniť kedykoľvek, pokiaľ už zásielka nebola odoslaná.

4.5 P.O. Box Doručenie

FUGA LT UAB doručí na P.O. box adresu jedine prostredníctvom poštového doručenia. Nie sme schopný poskytnúť služby kuriérov na tieto adresy.

4.6 Predmet nie je na sklade

Pokiaľ predmet už nie je na sklade, zrušíme a vrátime peniaze za tento predmet a odošleme zvyšok objednávky.

4.7 Predĺženia času doručenia

Pokiaľ čas doručenia prekročí predpokládaný čas, prosím kontaktujte nás, aby sme mohli vyšetriť danú situáciu

5. Sledovanie upozornení

Po odoslaní objednávky zákazníci obdrží odkaz na sledovanie, pomocou ktorého budú môcť sledovať stav svojej zásielky na základe najnovších aktualizácií poskytovaných poskytovateľom prepravy.

6. Zásielka bola poškodená počas prepravy

Pokiaľ zistíte, že zásielka bola poškodená počas prepravy, ak je to možné, prosím odmietnite prebrať zásielku od kuriéra a kontaktujte zákaznícke služby. Ak bola zásielka doručená bez toho, aby ste boli prítomní, kontaktujte prosím zákaznícky servis a postupujte podľa ďalších pokynov.

7. Clo a dane

7.1 Daň z predaja

Daň z obratu už bola uplatnená na cenu tovaru uvedenú na webovej stránke

7.2 Dovozné clá a dane

Pri príchode do cieľovej krajiny môže byť potrebné zaplatiť dovozné clo a dane za medzinárodné zásielky. To sa v jednotlivých krajinách líši a nie je presne definované, musíte si byť vedomí týchto potenciálnych nákladov skôr, ako u nás urobíte objednávku.

Ak po príchode do cieľovej krajiny odmietnete zaplatiť clo a dane, na náklady zákazníka sa vráti tovar v nezadefinovanej podobe a zákazník dostane náhradu za hodnotu zaplateného tovaru, od ktorej sa odčítajú náklady na spätnú prepravu. Náklady na počiatočné odoslanie nebudú vrátené.

8. Zrušenie

Ak si to rozmyslíte skôr, než dostanete objednávku, sme schopní prijať zrušenie kedykoľvek pred odoslaním objednávky. V prípade už odoslanej objednávky, si prečítajte naše zásady vrátenia peňazí.

9. Poistenie

Balíky sú poistené pre prípad straty a poškodenia až do výšky stanovenej kuriérom.

9.1 Postup pri preprave poškodeného balíka

Hneď ako kuriér dokončí prešetrenie nároku, spracujeme vrátenie peňazí alebo výmenu peňazí.

9.2 Proces pre balík stratený pri preprave

Vrátenie peňazí alebo výmenu produktu spracujeme, akonáhle kuriér vykoná šetrenie a zistí označí zásielku za stratenú.

10. Zákaznícky servis

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa služieb zákazníkom, pošlite nám e-mail na adresu: info@nopedals.sk


REKLAMAČNÝ PORIADOK


Posledná aktualizácia 1. januára 2021

Ďakujeme za Váš nákup. Dúfame, že ste s nákupom spokojní. V prípade, že s nákupom nie ste z akéhokoľvek dôvodu úplne spokojní, môžete nám ho vrátiť iba za plnú náhradu. Nižšie nájdete ďalšie informácie o našich zásadách vrátenia.

VRÁTENIA

Všetky výnosy musia byť označené poštovou pečiatkou do štrnástich (14) dní od dátumu nákupu. Všetky vrátené položky musia byť v novom a nepoužívanom stave a musí byť pripojené všetky pôvodné značky a štítky.

PROCES VRÁTENIA

Ak chcete položku vrátiť, obráťte sa na zákaznícky servis na adrese info@nopedals.sk, aby ste získali číslo autorizácie vrátenia tovaru (RMA). Po prijatí čísla RMA bezpečne vložte položku do pôvodného obalu a položka / položky a číslo objednávky a pošlite nám reklamáciu na nasledujúcu adresu:

COMPLETIO SP. Z O.O., Ul.
Fuga LT UAB ORDERS
Attn: Returns
ul. Jędrzejowska 47
93-636, Łódź  
Poľsko  

Vezmite prosím na vedomie, že budete zodpovední za všetky náklady na vrátenie tovaru. Dôrazne odporúčame, aby ste poštou vrátili zásielku sledovateľnou metódou.

NÁHRADY

Po prijatí reklamácie a následnej kontrole stavu vašej položky, spracujeme vrátenie tovaru. Spracovanie vrátenia produktu môže trvať najmenej štrnásť (14) dní od jeho prijatia. Vrátenie platby môže trvať 1 – 2 fakturačné cykly, kým sa zobrazí na vašom výpise z kreditnej karty, v závislosti od spoločnosti vydávajúcej kreditné karty. Po spracovaní vášho vrátenia vás budeme informovať e-mailom.

OTÁZKY

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich pravidiel pre vrátenie tovaru, kontaktujte nás na tejto adrese:
+37062264120 
info@nopedals.eu