Doprava a najčastejšie otázky


Doba doručenia podľa prepravcu a krajiny.
90% objednávok, uskutočnených pred 15:00 hodín, sú doručené do 2 pracovných dní.

KrajinaDPD doručenie P/D*Doručenie Inpost  poštou P/D*
 Česká republika2 
 Nemecko2 
 Poľsko11
 Slovensko2 


*P/D – Pracovných dní

Cena doručenia je vypočítaná na stránke pokladne, cena závisí od adresy, kam má byť zásielka doručená.

Najčastejšie otázky

Kedy sú objednávky odosielané?

Objednávky uskutočnené pred 15:00 hodín budú odoslané v ten istý deň, alebo v rámci ďalšieho pracovného dňa. Naše sklady pracujú od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov, kedy sú sklady zatvorené. Snažíme sa zaistiť, aby odoslanie objednávky bolo čo najrýchlejšie.

Aká je dostupnosť na sklade?

Snažíme sa na našej webovej stránke udržiavať presný počet kusov na sklade, avšak občas môže dôjsť k nezrovnalosti v sklade a nebudeme schopní odoslať všetky vaše položky nákupu ihneď. V takom prípade vám odošleme dostupné produkty a budeme vás kontaktovať ohľadom toho, či by ste radšej chceli počkať na doplnenie nedosiahnuteľnosti položky, alebo či chcete, aby sme vám vrátili peniaze.

Aká je doba prepravy v rámci SR?

Doručenie zásielok v rámci SR je približne 1–5 dní. Spravidla však 1-3 dni.

Aká je doba medzinárodnej prepravy?

Objednávky doručované medzinárodne sú prepravované 4–22 dní. Tento čas sa veľmi líši na prepravcovi, ktorého ste si zvolili. Sme schopní vám poskytnúť presnejší odhad, keď vyberáte dopravcu pri pokladni.

Môžem zmeniť adresu doručenia, pokiaľ som už objednávku odoslal?

V prípade žiadosti o zmenu adresy doručenia, sme schopní tak urobiť kedykoľvek, pokiaľ už zásielka nebola odoslaná. Prosím kontaktujte nás.

Doručenie do P.O. box

Doručenie do P.O. box nie je možné.

Čo keď nie je produkt skladom, ale ja som už objednal?

Pokiaľ produkt, ktorý ste si objednali, už nie je na skladom, vyberieme produkt z objednávky a vrátime vám zaň peniaze. Zvyšok objednávky odošleme. Budeme vás o tom informovať a prípadne dohodneme iný termín dodania nedostupného produktu.

Doba dodania je príliš dlhá. Čo mám urobiť?

Pokiaľ je predpokladaný čas doručenia neštandardný, prosím kontaktujte nás, aby sme danú situáciu vyriešili.

Môžem sledovať svoju zásielku?

Po odoslaní objednávky obdržíte odkaz, pomocou ktorého budete môcť sledovať stav svojej zásielky na základe najnovších aktualizácií poskytovaným dopravcom.

Zásielka bola počas prepravy poškodená, čo mám robiť?

Pokiaľ zistíte, že zásielka bola poškodená počas prepravy, odmietnite zásielku od kuriéra prevziať a kontaktujte zákaznícky servis. Pokiaľ bola zásielka doručená bez toho, aby ste boli prítomní, kontaktujte prosím zákaznícky servis a postupujte podľa ďalších pokynov.

Môžem zrušiť objednávku?

Pokiaľ chcete objednávku zrušiť skôr, ako odošleme objednávku, sme schopní objednávku ihneď zrušiť. V prípade už odoslanej objednávky, si prečítajte naše obchodné podmienky a postupujte podľa vrátenia tovaru do 14 dní.

Sú balíky poistené?

Balíky sú poistené pre prípad straty a poškodenia až do výšky stanovenej kuriérom.

Aký je postup pri poškodení balíka počas prepravy?

Akonáhle dopravca dokončí prešetrenie nároku, spracujeme vrátenie peňazí alebo výmenu peňazí.

Aký je proces pri strate balíka pri preprave?

Vrátenie peňazí alebo výmenu produktu spracujeme, akonáhle kuriér vykoná šetrenie a zistí označí zásielku za stratenú.

Mám inú otázku. Na koho sa môžem obrátiť?

Pokiaľ máte akékoľvek otázky týkajúce sa služieb zákazníkom, pošlite nám prosím e-mail na adresu: info@nopedals.eu.