Reklamačný poriadok

Ďakujeme za Váš nákup na nopedals.cz. Dúfame, že ste s nákupom spokojní. V prípade, že s nákupom nie ste z akéhokoľvek dôvodu úplne spokojní, môžete nám ho vrátiť iba za plnú náhradu. Nižšie nájdete ďalšie informácie o našich zásadách vrátenia.

VRÁTENIE

Všetky výnosy musia byť označené poštovou pečiatkou do štrnástich (14) dní od dátumu nákupu. Všetky vrátené položky musia byť v novom a nepoužívanom stave a musia byť pripojené všetky pôvodné značky a štítky.

PROCES VRÁTENIA

Ak chcete položku vrátiť, obráťte sa na zákaznícky servis na adrese [email protected], aby ste získali číslo autorizácie vrátenia tovaru (RMA). Po prijatí čísla RMA bezpečne vložte položku do pôvodného obalu a položka/položky a číslo objednávky a pošlite nám reklamáciu na adresu:

COMPLETIO SP. Z O.O., Ul.
Fuga LT UAB ORDERS
Attn: Returns
ul. Jędrzejowska 47
93-636, Łódź
Polsko  

Vezmite prosím na vedomie, že budete zodpovední za všetky náklady na vrátenie tovaru. Dôrazne odporúčame, aby ste poštou vrátili zásielku sledovateľných metódou.

NÁHRADY

Po prijatí reklamácie a následnej kontrole stavu vašej položky, spracujeme vrátenie tovaru. Spracovanie vrátenia produktu môže trvať najmenej štrnásť (14) dní od jeho prijatia. Vrátenie platby môže trvať 1 – 2 fakturačné cykly, kým sa zobrazí na vašom výpise z kreditnej karty, v závislosti od spoločnosti vydávajúcej kreditnej karty. Po spracovaní vášho vrátenia vás budeme informovať e-mailom.

VÝNIMKY

Tieto položky nie je možné vrátiť:

     ●     Elektronika

Pokiaľ ide o chybné alebo poškodené výrobky, kontaktujte nás na zákazníckom servise nižšie a dohodnite si vrátenie peňazí, prípadne výmenu.

OTÁZKY

Pokiaľ máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich pravidiel pre vrátenie tovaru, kontaktujte nás na tejto adrese:
+37062264120
[email protected]

Posledná aktualizácia 11.10.2022